Ciekawostka z systemem XP OEM

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Dec 2011 - 12:57:36 MET

Cześć
Wczoraj wystawiłem na Allegro stary komp z systemem XP Prof OEM. Syatem po
zainstalowaniu został aktywowany przez net. Komp ma sticker. Napisałem że
do kopa dołączam kopie płyty instalacyjnej. A dziś dostałem maila z
piratnie(at)microsoft.com żebym usunął wzmiankę o płycie :) Oczywicie,
usunąłem ale OIW to sporządzanie kopii płyt instalacyjnych jest dozwolone,
przynajmniej na własny użytek. Czyżby sprzedaż systemu to nie jest "własny
użytek"?

--
Jacek