Re: W7 Pro - problem z ustawieniami konta

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 09:59:48 MET

Dnia Mon, 05 Dec 2011 18:15:35 +0000, kamil napisał(a):

> Tak, wyłącz tę zasadę. "Nie skonfigurowano" znaczy tyle, co "przyjmij
> zachowanie domyślne". A domyślne jest właśnie takie.

Dziwne. Oto cytat z opisu zasady:

Jeśli to ustawienie zasad zostanie wyłączone lub nie będzie skonfigurowane,
wszyscy użytkownicy będą mogli instalować nowe profile kolorów. Użytkownicy
standardowi będą mogli odinstalowywać profile kolorów, które wcześniej
zainstalowali. Administratorzy będą mogli odinstalowywać wszystkie profile
kolorów.

Po drugie - grzebię w szablonach zasad dla komputera i dla użytkownika bo
nie wiem, które są brane pod uwagę. Zresztą "szablony" kojarzy mi się z
czymś co jest inicjalnie użyte przy zakładanu konta a nie z konfiguracją
zasad dla konkretnego użytkownika. Tak więc do końca nie wiem czy porawnie
się za to zabrałem.