Re: dotnet v.3.5 oraz SP1

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 06:23:20 MET

In news:jbjn8b$cur$2@inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> XP prof;
>
> ver 3.5 dotneta - czy stąd brać (197 MB)?:
>
> http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6
>
> Ale tez chyba wersja 3.5 jako jedyna ma swoje SP1. Wobec tego: czy tutaj
> (jak rozumiem) jest tylko_sp1 (231 MB) , a nie cala wersja 3.5
> zintegrowana z sp1?:
>
> http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=ab99342f-5d1a-413d-8319-81da479ab0d7
>
> i nalezy po kolei instalowac?
>
> Jesli mam racje - to czy jest gdzies w jednej paczce instalacyjnej
> [...]

Tu masz wszystkie poukładane:
http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/results.aspx?freetext=.Net+Framework&displaylang=pl&stype=s_basic
Musisz je kolejno instalować, ale nie na dziko w/g twojego 'widzimisi', a
dokonaj tego przez WU.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx