Win7 - uszkodziła się tabela partycji na świeżo zainstalowanym systemie - jak to naprawic?

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 10:02:33 MET

Witam,

Tydzień temu pisałem o kłopotach z moim systemem.

W weekend sformatowałem C i zacząłem wszystko od zera. Narobiłem się przez
dwa dni.
System działał znakomicie.

Wczoraj wieczorem zrobiłem "uśpij", rano włączam a tu kłopot. System zrobił
zrzut czegoś na dysk i się wyłączył. Komputer nie widzi dysku C jako
systemowego.

Narzędzie do naprawiania dysku próbowało naprawić kilka błędów, ale teraz
zatrzymuje się z komunikatem:

Znaleziono główną przyczynę:
Nie można odnaleźć na dysku plików systemu operacyjnego.
Akcja naprawy: Naprawa tabeli partycji
Wynik: Niepowodzenie. Kod błędu = 0x490
Czas operacji = 2047ms

Gdy włączam wiersz poleceń - widzę wszystkie katalogi na dysku C.
Czy da się to uratować?

Gdyby ktoś chciał mi pomóc na żywo przez GG:
10682106

Piszęz laptopa, obok włączony jest uszkodzony komp. Mogę reagować "na żywo"
na podpowiedzi. Liczę, że z wiersza poleceń da się coś uratować.