Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 00:04:51 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" napisał:

> Mistrzu logiki skorzystaj z niej. Po co malware podmienia kod w mbr?

> b) Aby przejąć kontrolę nad systemem pomijając jego zabezpieczenia.

Czy ja twierdzę, że nie ma wirusów o różnych mechanizmach? Czy przed tym
zabezpiecza jedna wielka partycja np. 250 GB? Ja piszę wyłącznie o wymaganej
wielkości partycji systemowej, związanej z tym rozmiarem backupu i łatwości jego
użycia. A Ty kręcisz, szukasz nie wiadomo czego, aby mnie zbić z tropu, a na
dodatek używaśz sformułowań ad personam. Spadaj palancie.

PLONK

Remek