[Win7] - jak naprawic/przeinstalowac cholere przy jak najmniejszych "stratach"?

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Sun 04 Dec 2011 - 17:43:50 MET

Witam.
Pomozcie bo mnie zaraz szlag trafi! Jest tak: przelozylem na chwile
stary dysk w tesciowym laptopie, bo potrzebowalem pewne dane z niego
zgrac. Tzn. wyciagnalem obecny z win7, wlozylem stary, z gralem z niego
dane, po czym spowrotem wlozylem obecny. Wszystko na zasadzie zamknij
system, wyciagniecie baterii przed zmianami dysku, no kur... wrecz
przesadna ostroznosc. Po czym win 7 stwierdzil ze on nie ruszy i juz!
Narzedzie odzyskiwania systemu pomielilo, i stwierdzilo ze brakuje mu
acpi.sys. No to przegralem drania z plytki instalacyjnej, z tej samej co
instalowalem system i ch...ja. Tym razem stwierdzil ze mimo ilustam
testow nie potrafi znalezc bledu. Przywracanie systemu nie dziala, tzn
pomieli i twierdzi ze dysk uszkodzony i dupa. chkdsk puszczony 2 razy z
cmdline bledow nie znalazl. Tzw. repair install wymaga uruchomienia z
windiwsa, tylko ja sie do tej ...rwy dostac nie moge, bo nawet w trybie
awaryjnym konczy sie wszystko na tym smiesznym ekraniku "opcje
przywracania systemu". Nie chce robic pelnej instalki, bo tesciu ma tam
swoje rzeczy poukladane jakostam, jak zrobie demolke, zas bedzie ze trzy
tygodnie marudzil ze to czy tamto bylo inaczej. Da sie jakos dostac do
windy na chama zeby ten repair install puscic? A moze inne pomysly?

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???