Re: Byłem niegrzeczny i popsułemsystem... :)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 04:46:33 MET

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:jbc5mo$jn4$2@inews.gazeta.pl...

> Wytłumacz mi dlaczego odtwarzanie systemu z instalacjami programów
> kilka/kilkanaście godzin jest lepsze od kilku minut z kopii? Bo ja nic z
> tego
> nie rozumiem.

Weź pod uwagę różne możliwości, okoliczności, układy i sam sobie odpowiedz
na to pytanie. Odpowiem tylko w skrócie - oszczędzanie na czasie potrafi się
zemścić. I to okrutnie. Nie mierz wszystkich jedną miarą. Był taki austriak
żydowskiego pochodzenia, który tak czynił. Wszyscy wiemy, co z tego wyszło.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)