Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 14:35:53 MET

Użytkownik Remek napisał:

> Przekonasz się jak coś złego Cię spotka.

Ale co konkretnie? Przypominam że mam backup ważnych danych.

> A póki co głoś swoje żałosne teorie.
> Pożyjesz, zobaczysz. Wg takich jak Ty świeżo upieczonych wielkich znawców
> podział na partycje wymyślili głupcy, a Ty wielki mędrzec odkryłeś, że to nikomu
> niepotrzebne. Dla mnie EOT.

Nie ośmieszaj się z tym obrażaniem dyskutantów bo to żałosne. Nie masz
argumentu to po prostu nie odpisuj. Teraz do meritum. Nie napisałem
nigdzie że podział na partycje jest nikomu nie potrzebny. Pisałem że
większości nie jest potrzebny bo utrudnia normalne korzystanie z
systemu. Podział na partycje miał sens w czasach DOS. Mniej od czasu
wprowadzenia FAT32, a zupełnie w przypadku NTFS.

--
Piotr Borkowski