Re: Jak usunąć ikonkę z pulpitu?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2011 - 15:20:57 MET

Marek <precz@spamowi.com> napisał(a):
> Chodzi o dowiącania symboliczne a nie hard? Grzegorz sugeruje, że o to
> mogło chodzić.
> Przepraszam za dyskusję na poboczny wątek lecz mnie to zaciekawiło.

Spoko, już jasne, wszystko się zgadza. Chodzi o dowiązania symboliczne,
które mają nazwy starych katalogów a prowadzą do nowych. I teraz tak.
Dowiązania te Microsoft zrobił dla kompatybilności ze starymi aplikacjami.
Natomiast uprawnienie Odmowa (Deny) jest ze względu na aplikacje, które
wymieni Piotr. Ja trochę źle zrozumiałem wypowiedź Piotra i trochę pomyliem.
Jedna sprawa to dlaczego te dowiÄ…zania istniejÄ… a druga to dlaczego majÄ…
takie uprawnienia.
Co do hardlinków, to one są dla plików, nie dotyczą katalogów. Nie mają więc
większego związku z omawianym tematem.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/