Re: Jak usunąć ikonkę z pulpitu?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 01:17:08 MET

Marek <precz@spamowi.com> napisał(a):
> Już abstrahując od tego co niżej: jak można zalogować się jako admin i
> wejść na czyjeś konto a nie na konto admina? Czy masz na myśli grzebanie w
> folderze Użytkownicy/problematyczne konto/Pulpit ?

W folderze.

> No i mam tu kłopot. Otóż w All Users mam woldery ze strzałką o nazwie
> Pulbit i Desktop. Gdy je 2x klikam dostaję komunikat, że C:\Users\All
> Users\Desktop nie jest dostępny. Analogicznie dla Pulpitu. Czy wiesz w
> czym rzecz?

Ogólnie w tym, że MS wymyślił, że nikt nie powinien tam grzebać i tak
poustawiał prawa do tych folderów (dokładnie skrótu i folderu).
Wejdź we właściwości, w zabezpieczenia. Zmień właściciela na grupę
Administratorzy. Usuń odmowę przeglądania dla grupy Wszyscy. Nadaj grupie
Administratorzy pełne prawa.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/