Re: Jak usunąć ikonkę z pulpitu?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed 30 Nov 2011 - 00:52:44 MET

Dnia Tue, 29 Nov 2011 20:06:23 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> [...]

Już abstrahując od tego co niżej: jak można zalogować się jako admin i
wejść na czyjeś konto a nie na konto admina? Czy masz na myśli grzebanie w
folderze Użytkownicy/problematyczne konto/Pulpit ?

> Nowoutworzony ich nie ma, bo są to skróty wspólne. Trzeba je przenieść z All
> Users na konto admina.

No i mam tu kłopot. Otóż w All Users mam woldery ze strzałką o nazwie
Pulbit i Desktop. Gdy je 2x klikam dostaję komunikat, że C:\Users\All
Users\Desktop nie jest dostępny. Analogicznie dla Pulpitu. Czy wiesz w czym
rzecz?