Re: Konfiguracja W7 pod sieć domową z danymi na serwerze plików

Autor: Trumper <rysiek.wiglusz_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 20:18:18 MET

Zostaw to, trzymanie wszystkich plików użytkownika (katalog "users" jak to nazwałeś) na centralnym serwerze w twoim przypadku raczej nie ma racji bytu, dochodzą kwestie zachowania pełnej dostępności do danych dla wszystkich użytkowników jednocześnie, wydajność tego urządzenia, no i tak musisz przecież zadbać o backup danych na twoim serwerze, proponuję to odpuścić, a zająć się sensownie skonfigurowana kopią zapasową dla użytkowników. W przypadku Windows 7 (od wersji pro bodajże) możesz skorzystać z narzędzia Kopia zapasowa, w Windows XP też od wersji pro można użyć np ntbackup, to z narzędzi wbudowanych w system, a z oprogramowania darmowego to możesz użyć tego co tam ci Google podpowiedzą, możliwości jest wiele np Cobian backup.

Co na serwer ja to polecam LaCie - mam używam i chwalę :)