Re: Poważna awaria systemu W7 po zamknięciu programu tunera TV

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2011 - 08:19:21 MET

W dniu 2011-11-29 06:45, Michal Kawecki pisze:

> Karty TV na PCI korzystają z DMA do przesyłania danych.
(...)
> P.S. I lepiej wymień tę kartę na coś na USB.

Ostatnio szukałem jakiejś karty TV, która mogłaby zastąpić moją (dośc
starą) Compro X500 (czy jakoś tak). Okazało się, że rynek przez te lata
praktycznie nie posunął się do przodu.

Owszem pojawiły się karty cyfrowe na USB - i nawet jedną taką wielkości
paznokcia kupiłem. Jednak są to tylko "zbieracze strumienia danych z
anteny".

Mam dobrą kablówkę (UPC), jednak ona nie ruszy w wersji cyfrowej bez
dedykowanego tunera cyfrowego. Pozostaje mi więc tuner analogowy.

A że telewizor jest mi bardzo przydatny w pracy (tak, to nie żart) -
jest on nieodzowną częścią mojego komputera i nie uśmiecha mi się
podłączanie zewnętrznego tunera przez USB.