Re: Oszczędny netbook z W7

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 24 Nov 2011 - 10:36:00 MET

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4ecdef72$0$5801$65785112@news.neostrada.pl...
> Jeżeli z ciekawości to zaktualizowałem i aktualizuję wszystko w domu.
> Nie chcę aby "coś" pobierało sie poza domem bez mojej wiedzy gdy korzystam
> z drogiego dostepu do sieci.

Rozumiem... Nie próbowałem jeszcze, przychodzi mi na myśl przypisanie
konkretnego połaczenia odpowienio pod ogniomurek, tzn. że domowe dajemy
lagodniejsze regułki, że w razie czego pyta i puszczamy, a poączenie
modemowe dajemy do kategorii "blokuj i nie pytaj", a pod to podpinamy dane
aplikacje, którym po prostu stawiamy bana na komunikację z netem, że nawet
jak wywoła, to się nie połączy i bajtów nie nabije. A połączą się tylko te,
którym pozwolimy jawnie. Może jeszcze skojarzyć z ubijaniem odpowiedniego
procesu, o ile się da?
Nie wiem tylko, czy można tak skonkretyzować ustawienia ogniomurka, czy
jakiegokolwiek programu blokującego...
Dobra, zmykam, bo głupio gadam :))

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)