Re: Oszczędny netbook z W7

Autor: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
Data: Wed 23 Nov 2011 - 17:43:07 MET

On 23/11/2011 12:46, marfi wrote:
> Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości

> Uruchamiam sporadycznie bo używam hibernacji- zbędne programy usunąłem..
> Trudne natomiast może być znalezienie takich zadań w harmonogramie.

> Sprzęt jest skonfigurowany i nie przewiduję instalacji nowości.
>
> Generalnie chodzi mi o to aby przy połączeniach modemowych (USB,BT) nie
> pobierał nic z sieci poza tym co chcę pobrać, po Wi-Fi może sobie poszaleć.

Wrzuć firewalla, który na danych intefejsach pracuje; daj do 3G żeby
pytał o wszystko.

Na wstępie:
- msconfig

Wyłącz aktualizacje AcrobatReader, Java, zatrzymaj serwis aktualizacji
automatycznych, wyłącz automatyczne aktualizacje firefox, Thunderbird
i innego softu co masz zainstalowane.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel