Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 07:45:32 MET

W dniu 22-11-2011 01:56, Araneus Diadematus rzecze:

> Słusznie narzekam, czy za szybko się poddałem?

Słusznie (wiem, bo używam, ale leniwy jestem ;-)

Obsługa newsów w TB leży i kwiczy. Autorzy traktują
go zdecydowanie jako program pocztowy dla mocno
początkujących (stąd ta konfiguracja konta
na podstawie adresu i hasła). IMO to trochę
strzał w stopę- PU odstraszają,
"toporni" i tak skorzystają z przeglądarki.

--
Dominik (& kąpany)