Re: USBASPI DOS Driver; oraz plik config.sys

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 22:47:37 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jad7ed$hmc$1@news.icpnet.pl
> Czy konsola to nie jest Windows? Na pewno nie DOS. To, że coś wyświetla
> białe literki na czarnym tle nie znaczy jeszcze, że jest DOSem :)

tu mnie masz :)
że konsola, to nie dos - wiadomo;
sądzilem wszakże, że srodowisko konsoli jest to (wobec podobnej bardzo
skladni operacji, rodzaju mozliwych operacji)"coś", co ma zastapic dos i
poza tym: ma taka naturę, że "wszystko" co ma funkcjonowac w dos będzie
konsole odbieralo jako dos, czyli, że konsola jakby emuluje dos. Ergo: jesli
jakis sterownik ma dac dostep w klasycznym dos, da taki dostep w srodowisku
konsoli *)

btw:
zalozmy, że via windows instaluje konsole.
restart i boot z wyborem konsoli.
albo inaczej: bootuje z plyty cd zawierajacej konsole.
- jesli powyzej*) nie mam w ogole (?) racji, to czym jest srodowisko
zabootowane na starcie jako konsola, skoro z sys. windows nic nie zostalo
zainicjowane?

> Do końca sesji, to jest zwykła zmienna.
> http://support.microsoft.com/kb/240831

ok, wobec tego czy jest metoda, by permanetnie, jedną operacją, miec na
stale dostep do usb "w srodowisku konsoli" (albo tej z boot-cd, albo
zainstalowanej w windows i wybieranej na starcie)?