Przeglądarka IE powrót do poprzedniej strony

Autor: Jan Bucki <jbucki_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Nov 2011 - 17:00:32 MET

Witam,

Jak mogę ustawić przeglądarkę IE8 lub 9 aby np. oglądając stronę allegro i
klikam np. na pierwszej stronie na pozycji 20, otwiera mi się ogłoszenie w
tej samej karcie. Teraz jak chcę wrócić do poprzedniej strony to klikam
wstecz i otwiera mi się strona poprzednia i ustawia się na pozycji 1 od
góry, a nie jak ją opuściłem tj. na 20 pozycji. Jest to uciążliwe, bo muszę
za każdym razem przewijać stronę na dół, aby rozpocząć dalsze poszukiwania.
Dokonywałem juz resetowania IE i nic z tego.
Dodam, że w Mozilla Firefox jest ok, tj. przeglądarka wraca do strony
poprzedniej i ustawia się na pozycji, na której bylem.

Proszę o pomoc
Jan B.