Drukowanie z sieci 192.168.1.x na urzadzeniu 192.168.0.x

Autor: PK <pinusToUsun_at_epf.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 13:33:32 MET

Sieć wygląda następująco.

Router Linksys z modemem ADSL rozdziela Neostrade w sieci 192.168.1.x /
255.255.255.0
Tu pracuje Windows 7 Prof IP 192.168.1.2 podpięty kablem do routera.
Linksys wysyla również sygnal Wi-Fi

Sygnał ten odbierany jest przez wi-fi router DLINK DIR-300 z wgranym
softem dd-wrt i ustawionym jako klient sieci wi-fi.
Zasada tego softu jest, ze klient musi pracowac w innej sieci wi-fi niz
siec udostepniajaca internet.
Pracuje więć w sieci 192.168.0.x / 255.255.255.0
Do Dlinka podlaczona jest kablem drukarka i ma na stale ustawione
192.168.0.30
Na komputerku z Linuxem o numerze IP 192.168.0.40 internet hula.
Drukowanie z Linuxa oczywiscie tez dziala bez problemu.
Puli adresow w ustawieniach sieci Dlinka i IP drukarki zmienic nie mozna
- takie sa wymogi i juz.
Za dlugo zeby tlumaczyc dlaczego.
Polaczenie obu routerow kablem nie wchodzi w gre, za duzo wiercenia.

Czy da się wydrukowac na laserowej drukarce sieciowej o numerze IP
192.168.0.30 z komputera o numerze IP 192.168.1.2 ?
Jesli tak to poprosze o podpowiedzi co i jak skonfigurowac.
Jestem lesnikiem i mam dosc marne pojecie o zaawansowanym zarzadzaniu
sieciami ale wgrac soft dd-wrt umialem i ustawic routery tez jakos poszlo.
W Dlinku dodalem drukarke do strefy DMZ ale na zadne pingi z komp. W7
nie odpowiada. Nie odpowiada tez na pingi Dlink choc wiem jakie dostal
IP i jest jako urzadzenie widoczne w sieci Linksysa jako 192.168.1.3
Pozdrawiam
Piotr