Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 10:38:11 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzegorz Niemirowski"
>Ale tu nie by³o ¿adnego sarkazmu.

OK. Mo¿e faktycznie jestem przeczulony :-)

>Zada³em normalne pytanie. Wiem, ¿e jest
>ci±gle w u¿yciu, pyta³em tylko o lokalizacjê.

Jak pisa³em - MRU, MountPoints (gdzie przechowuje info o chyba wszystkich
pod³±czanych no¶nikach) i pewnie jeszcze sporo rzeczy, o których w tej
chwili nie pamiêtam.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |