Re: IE 9.0 64 zle dzialajacy przycisk wstecz

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 23:37:00 MET

Użytkownik "Waldemar" <no_mail@wpppp.pl> napisał w wiadomości
news:j9osdp$f89$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Win 7 HP 64 bit + IE 9.0.
> Objaw jest taki: np. przy przeglądaniu serwisu aukcyjnego, wchodzę w
> kategorię i otrzymuję listę przedmiotów, wchodzę w wybrany przedmiot a
> następnie wracam przyciskiem "wstecz". Jednak przeglądarka owszem wraca do
> spisu przedmiotów jednak nie do tego samego miejsca. Tzn. wyświetla listę
> od góry a nie np. od połowy, czyli tak jakby nie zapamiętuje pozycji paska
> scroolla. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłem :)

Spróbuj odczekać kilka(naście sekund), czasem pozycja wróci... czy nie wraca
mimo to?
Zdarza się to, gdy lista jest długa i strona nie została doczytana do końca,
dopiero, jak cała zejdzie, to pozycja jest przywracana. Jeśli w tym czasie
zrobi się jakiś ruch z przewijaniem, to przywrócenie może nie nastąpić, albo
poleźć w inne miejsce. Tak mam w kilku przeglądarkach, XP SP3.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)