IE 9.0 64 zle dzialajacy przycisk wstecz

Autor: Waldemar <no_mail_at_wpppp.pl>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 17:48:51 MET

Witam!

Win 7 HP 64 bit + IE 9.0.
Objaw jest taki: np. przy przeglądaniu serwisu aukcyjnego, wchodzę w
kategorię i otrzymuję listę przedmiotów, wchodzę w wybrany przedmiot a
następnie wracam przyciskiem "wstecz". Jednak przeglądarka owszem wraca do
spisu przedmiotów jednak nie do tego samego miejsca. Tzn. wyświetla listę od
góry a nie np. od połowy, czyli tak jakby nie zapamiętuje pozycji paska
scroolla. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłem :)