Re: XP nie zapisuje ustawień sieci

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 15:17:28 MET

In news:4EC0F3D5.A6B9ECE1@wp.pl,
*Uni* <universis@wp.pl> typed:
> XP sp3 32bit. Mam problem ze znalezieniem jakiejkolwiek sieci
> bezprzewodowej. Sterownik do WifFi zaistalowany poprawnie żadnej
> kropy nie ma. Ipconfig wypisał mi że nie ma DHCP - pszukałem w w
> panelu usług włączyem DHCP, ale ipconfig dalej mi wypisuje że nie ma
> DHCP. Posanowiłem ustawić kartę WiFi ręcznie - nadałem jej IP z
> określonej sieci, bramę i dns od routera, ale tego jak i włączenia
> DHCP nie chce zapisać/zapamiętać. Proszę o jakąs pomoc.

Dodaj nowy wpis DWORD
DhcpConnEnableBcastFlagToggle=1 lub 0
DhcpConnForceBroadcastFlag = 0
w kluczu
HKLM\SYSTEM\CCSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{GUID}.
gdzie GUID to numer karty sieciowej

lub uzyj fix'a - wiecej tu:
"System Windows Vista nie może uzyskać adresu IP od określonych routerów lub
od pewnych serwerów DHCP firm innych niż Microsoft"
http://support.microsoft.com/kb/928233/

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx