XP nie zapisuje ustawień sieci

Autor: Uni <universis_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 11:56:21 MET

XP sp3 32bit. Mam problem ze znalezieniem jakiejkolwiek sieci
bezprzewodowej. Sterownik do WifFi zaistalowany poprawnie żadnej
kropy nie ma. Ipconfig wypisał mi że nie ma DHCP - pszukałem w w
panelu usług włączyem DHCP, ale ipconfig dalej mi wypisuje że nie ma
DHCP. Posanowiłem ustawić kartę WiFi ręcznie - nadałem jej IP z
określonej sieci, bramę i dns od routera, ale tego jak i włączenia
DHCP nie chce zapisać/zapamiętać. Proszę o jakąs pomoc.