Acer Backup Manage vs Acer eRecovery Menagment

Autor: nolina <nolina_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 02:49:40 MET

Hej
Czy ktoś z posiadaczy Acera mógłby mi naświetlić czym różnią się funkcje (te
dotyczące kopi dysku/systemu) programów Acer Backup Manager i Acer eRecovery
Menagment? Chodzi mi o możliwość robienia kopi dysku-partycji np w sytuacji
gdy zformatuję dysk z fabrycznymi partycjami-czym odtworzę jego strukturę
partycji etc. Do jakiego stanu moge przywrócić nimi komp?