Schamat kolorów vs. zdalny pulpit

Autor: Rabar7Barbar <rabar7_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 02:40:15 MET

Witam i proszę o pomoc,

Maszyna z Windows 7 Pro (32 bit), pracuje przy niej, ale czasami, z różnych
innych komputerów łączę się do niej zdalnym pulpitem.
1. Gdy pracuję przy niej fizycznie to mam ustawiony własny schemat kolorów +
czcionki na 125%.
2. Gdy połączę się zdalnym pulpitem (bez restaru) to zawsze dostaję domyślny
schemat kolorów, ale czcionki nadal są 125%.
3. Jeżeli podczas pracy zdalnej muszę zrestartować maszynę, to po restarcie
(nadal połączenie via zdalny pulpit) pokaże mi się domyślny schemat kolorów i
dodatkowa czcionki zmniejszą się na 100%.
4. Gdy wrócę do niej fizycznie i zrobię restart znowu mam własny schemat
kolorów + czcionki na 125%.

Gdyby w powyższym schemacie pominąć restart via pulpit zdalny (pkt 3.) to po
fizycznym powrocie do maszyny i zalogowaniu wczytuje się wszystko ok (czyli
pkt 1).

Czy ktoś z was, szanowni forumowicze, wie jak skonfigurować maszynę by
przyjmując połączenia zdalnego pulpitu (logowanie uzytkownika) zachowywała
ustawienia w zakresie schematu kolorów i rozmiary czcionki, które wcześniej ów
użytkownik sobie na niej ustawił? I jak zrobić by logując się zdalnie, na nowo
(po restarcie) do maszyny też wczytał się zadeklarowany wcześniej schemat
kolorów i rozmair czcionki.

Bardzo dziękuję z góry za pomoc.

Pzdr

--