Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 01:03:59 MET

W dniu 09-11-2011 23:38, Araneus Diadematus pisze:

> Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
>
> Muszę uprzedzić potencjalnych korzystających...
> Lista wybitnie "przedwczorajszej" świeżości... (sprzed prawie 7 lat -
> data na dole po lewej) Potrzebowałem niedawno temu skorzystać z kilku
> "alternatywnych" serwerów. No, Polboxa już nie ma, Telbank też już nie
> działa, TPI...? A to z tego pradziadek korzystał? Oczywiście, sporo
> serwerów działa nadal... ale... jak wspomniałem, sporo też już nie ma.
> Niektóre serwery z tej listy są już tylko dla użytkowników sieci, w
> [...]

Cała i święta prawda ("musiałbym ponownie zweryfikować") :D

Ale tak to zaciera się historia z ówczesnym (zwariowanym) dniem, kiedy
to pierwszy raz (z musu) skorzystałem z providera Netia (20Mbit i nie
narzekam) i nic nie chodziło i co? zajrzałem do tej stronki z lamusa i
serwer news.internetia.pl jak ta lala. A sto lat by mi zajęło,
przekopywać się przez obecne wszystkie wypowiedzi na formach..

--
pozdrawiam, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?