Re: Tunderbird 8 nie wyświetla postów z grup dyskusyjnych

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 23:38:39 MET

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:j9erfl$o1b$1@mx1.internetia.pl...
> http://www.killfile.pl/nntpservers.html

Muszę uprzedzić potencjalnych korzystających...
Lista wybitnie "przedwczorajszej" świeżości... (sprzed prawie 7 lat - data
na dole po lewej) Potrzebowałem niedawno temu skorzystać z kilku
"alternatywnych" serwerów. No, Polboxa już nie ma, Telbank też już nie
działa, TPI...? A to z tego pradziadek korzystał? Oczywiście, sporo serwerów
działa nadal... ale... jak wspomniałem, sporo też już nie ma.
Niektóre serwery z tej listy są już tylko dla użytkowników sieci, w jakiej
działają, niektóre mają tylko lokalne grupy, albo w ogóle są puste...
Z działających to OIDP Atman i Task, resztę musiałbym ponownie zweryfikować.
Żaden z nich nie ma binarek (jeśli ktoś ich potrzebuje) sensownie
dostępnych, jeśli to porozrzucane w kawałkach...
Może się okazać, że zanim znajdziemy coś dla nas działającego, to się trochę
pomęczymy z tym.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)