Re: Kopia zapasowa

Autor: RemeK <go_at_dev.null>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 20:34:23 MET

Dnia Tue, 08 Nov 2011 18:28:14 +0100, RL napisał(a):

> ProszÄ™. PiszÄ™ o wersji 9, w. 10 to beta.

Ja uzywam obecnie 10 (i nie jest od dawna beta), kiedys uzywalem 9. W sumie
uzywam od ponad 2 lat, moze 3.

> 1.
> Na solidnym laptopie z Windows 7 kompletnie nie radził sobie z kopią
> dokumentów (15 GB) i poczty (Outlook) - około 10 plików pst, z 12 GB w
> sumie.
> Kopia z jakiegoś powodu potrafiła trwać 3-5 godziny (i nie robiła się do
> końca, tak jakby się zapętlała) tak z Volume Shadow Copy jak i bez.
> Ustawienia sprawdzałem 100 razy - nic nie pomogło.

Robie codziennie kopie 10GB katalogu, ktory ma 70k plikow oraz innego z 3GB
plikow. Nigdy nie mialem z tymi kopiami problemu. Zawsze robia sie w miare
szybko (jak na rozmiar). Robie kopie roznicowa katalogu, ktora finalnie jest
spakowana do zipa. Mam ustawione co 10 kopii kopie pelna (czyli 9
roznicowych i 1 full).

> 2.
> Na dwóch Windowsach XP co jakiś czas tworzenie kopii przedłuża się
> bardzo mocno (z ~1h do kilku godzin), tak że trzeba ją przerywać żeby
> móc zacząć pracę na komputerze.

Przedtem uzywalem WinXP 32bity, teraz Win7 64bity.

> 3.
> Przy podaniu dwóch lub trzech lokalizacji docelowych program nie kopiuje
> zrobionych za pierwszym razem archiwów w pozostałe miejsca tylko za
> każdym razem od początku robi kopię danych i zapisuje we wskazanych
> lokalizacjach. Bez sensu, to może trwać pół dnia.

A tego nie wiem, musze przypilnowac, bo mam dwie lokalizacje, inny dysk i
FTP. Ale nie wydaje mi sie by bylo to robione dwukrotnie.

Zainstaluj Cobiana 10, sprawdzilem przez ponad rok i dziala ok.

--
pozdro
RemeK