Re: Kopia zapasowa

Autor: RL <toniemy_at_-won-spamerzy-autograf.pl>
Data: Tue 08 Nov 2011 - 18:28:14 MET

W dniu 08.11.2011 13:41, RemeK pisze:

> Mozesz obszerniej?

ProszÄ™. PiszÄ™ o wersji 9, w. 10 to beta.

1.
Na solidnym laptopie z Windows 7 kompletnie nie radził sobie z kopią
dokumentów (15 GB) i poczty (Outlook) - około 10 plików pst, z 12 GB w
sumie.
Kopia z jakiegoś powodu potrafiła trwać 3-5 godziny (i nie robiła się do
końca, tak jakby się zapętlała) tak z Volume Shadow Copy jak i bez.
Ustawienia sprawdzałem 100 razy - nic nie pomogło.

2.
Na dwóch Windowsach XP co jakiś czas tworzenie kopii przedłuża się
bardzo mocno (z ~1h do kilku godzin), tak że trzeba ją przerywać żeby
móc zacząć pracę na komputerze.

3.
Przy podaniu dwóch lub trzech lokalizacji docelowych program nie kopiuje
zrobionych za pierwszym razem archiwów w pozostałe miejsca tylko za
każdym razem od początku robi kopię danych i zapisuje we wskazanych
lokalizacjach. Bez sensu, to może trwać pół dnia.

Radek