Re: SSD - jaki windows?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 16:05:13 MET

Użytkownik "Latet" napisał:
> Bez porównania lepsza inwestycja. Ale, aby do tego dojść, wystarczy logicznie
> pomyśleć - co od wielu lat jest wąskim gardłem wydajności pecetów? Dyski
twarde!

Poważmie? Dyski twarde? To istotne, czy system uruchomi się w 60, czy 30s? A
przez kolejne kilka godzim pracy intensywnie wykorzystywany są procesor i RAM.
HDD praktycznie milczy. A czy coraz bardziej zasobożerny, pożerająct własny ogon
i potykający sie o własne nogi Windows nie jest przypadkiem tym najbardziej
wąskim gardłem?

Remek