Re: SSD - jaki windows?

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 20:09:28 MET

Użytkownik Latet napisał:

> Słusznie, witaj w klubie ;)

Ja to raczej z ciekawosci, niz z przekonania o wyzszosci ;)

> Nie chcę wchodzić w dyskusję o tym, który system lepszy (sam używam ich
> obu i oba lubię i cenię). Natomiast na SSD zainstalowałem XP (właściwie
> nie instalwoałem, tylko przeniosłem z HDD).

No ja przenosic nie bede. Czysta instalka. HDD się sypie. I sypie
bledami. Co ciekawe XP jak wstanie to stoi i dziala :) Ale ruszyc sie
nei chce (probowalem kiedys juz).

> Ale to nie jest żaden problem! Wystarczy założyć partycję jakimkolwiek
> narzędziem, które umie to zrobić dobrze. Np. starym ale jarym BootIT NG,
> którego i tak możesz użyć do przeniesienia swojego obecnego XP na nowy
> dysk. Trzeba tylko odpowiedni ptaszek włączyć w opcjach BootIT NG i
> partycja będzie właściwie położona.

Sprawdze :)

> Demonizowany problem, a w istocie to też jest pikuś! Programik SSD
> Tweaker zrobi to wszystko za jednym zamachem.

Ooo milutko :)

> Jedyny prawdziwy plus to Trim pod W7. Ale bez TRIM spokojnie da się żyć
> i pracować normalnie - zwłaszcza jeśli jest sporo wolnego miejsca na
> dysku, a w Twoim przypadku będzie go mega dużo, skoro Twój XP zajmuje
> tylko śmieszne 4GB :)

nie nasmiewaj sie ;) To nie komp roboczy tylko dodatkowy ;) Wiec nie ma
tam tak duzo i do tego moge sobie testowac :)

Dobra, co to ten TRIM tak w lopatologicznym skrocie dla nowicjusza?