Wielkość czcionki w XPMode pod Win7

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 12:54:03 MET

Jest taki bardzo praktyczny "myk" pod nazwą XPMode,
który to można uruchamiać pod Win7 aby pracować
pod programem (albo użyć starszego sprzętu), który działał
tylko pod Win XP.
Bardzo mi się spodobał do pewnych zastosowań.
Ale... ale kiedy uruchamiam go na laptopie z rozdzielczością
1680x1050 to ma wtedy bardzo małe czcionki.
Normalnie można we właściwościach ekranu ustawić sobie
wielkość czcionki na 125% i wtedy jest całkiem OK
(tak właśnie mam pod Win7) ale tutaj możliwość
wybrania "Ustawienia zaawansowane" we "właściowościach
ekranu" jest wyszrzone i nieaktywne (nie można też zmienić tam
rozdzielczości - suwak ani drgnie).

Czy jest jakiś sposób obejścia tego?
A może bezpośrednio można to zmienić w rejestrze XP? (tylko
gdzie tego szukać??).
Znalazłem sposób na wprowadzenie bezpośrednio w rejestrze
głębokości kolorów na 24bity (normalnie jest 16bit) ale to akurat
nie jest mi potrzebne.

z góry dzięki za podpowiedzi