Re: kopia partycji fabrycznych/dysku w nowym laptopie

Autor: nolina <nolina.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 11:31:20 MET

Latet <latet@latet.pl> napisał(a):

> Kazdy robi, jak lubi, ale ja bym zrobił tak:
>
> - oczyściłbym i dopieścił system wg uznania (z uwzględnieniem sensownego
> rozmiaru partycji C)
>
> - zrobiłbym obraz partycji systemowej przy użyciu np. BootIT NG
>
> - z dysku w laptopie usunąłbym wszelkie partycje
>
> - przywróciłbym tylko partycję systemową, a rasztę miejsca wykorzystał na
> założenie partycji na dane.
>
> - obraz partycji systemowej przechowywałbym w bezpiecznym miejscu, od
czasu do
> czasu robiąc (dodatkową) nowszą wersję.

> [...]

Metoda zacna. Lecz traci się w niej (jak rozumiem dobrze) te wszystkie
partycje ukryte ect. założone przez fabrykę-dzięki którym system można
reinstalować przy jakiejś tam kombimnacji klawiszy. Mnie jednak zależy póki
co by móc ew.kiedyś po sformatowaniu dysku, móc przywrócić jego stan
fabryczny. I staram się teraz zorientować czy te programy Acerowe robią
kopię już zainstalowanego systemu czy/lub także właśnie kopię wszytkich
partycji założonych przez producenta.