Re: Ustawienie koloru w FireFoxie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 15:00:05 MET

EZK wrote:

>Dlaczego ma to być tak skomplikowane?
>Dlaczego ustawienie koloru linków stron już odwiedzonych i jeszcze nie
>odwiedzonych ma mieć związek ze sposobem widoku wyświetlanych stron?
>To zubożenie dotyczy nie tylko kolorów, ale także np. pokazujących się
>pustych ramek
>O ile dobrze pamiętam, to w IE, i to w dużo wcześniejszych wersjach,
>takich problemów nie było.

Skomplikowane, czy nie - innej drogi nie ma. Opcje, o których tu
wspominano (Narzędzia -> Opcje -> Treść -> Kolory) działają identycznie
w FF jak i Internet Explorerze. Pozwalają zmianę (np.) koloru
odnośników tam, gdzie autor strony tego nie określił, albo globalnie,
"w całym internecie" :)
Firefox (oraz np. Opera) dają dodatkową możliwość zmiany (wymuszenia
zmiany) wyglądu dowolnej strony (albo wszystkich - znowu globalnie),
nawet jeśli autor strony wymyślił sobie zupełnie coś innego. Przy
pomocy właśnie arkuszy stylów kaskadowych. A o to, zdaj się, w tym
wątku tobie chodzi, prawda?
Internet Explorer to jedyna popularna przeglądarka, która czegoś
takiego nie potrafi.

PS. Te "puste ramki" to pewnie efekt działania adblocka :)

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger