Re: Ustawienie koloru w FireFoxie

Autor: EZK <EZK_at_EZK.pl>
Data: Sun 30 Oct 2011 - 14:26:29 MET

> Rozszerzenie stylish i na przykład coś w tym stylu ->
> http://userstyles.org/styles/7558/custom-hyperlink-hover-color-global
>
> Rozszerzenie nie jest obowiązkowe, ale ułatwia życie tym, którym nie
> chce się grzebać w Google i szukać informacji o pliku userchrome.css :)

Dlaczego ma to być tak skomplikowane?
Dlaczego ustawienie koloru linków stron już odwiedzonych i jeszcze nie
odwiedzonych ma mieć związek ze sposobem widoku wyświetlanych stron?
To zubożenie dotyczy nie tylko kolorów, ale także np. pokazujących się
pustych ramek
O ile dobrze pamiętam, to w IE, i to w dużo wcześniejszych wersjach,
takich problemów nie było.

Pozdrawiam
EZK