Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 29 Oct 2011 - 12:59:43 MET DST

Dnia 29-10-2011 o 12:34:22 JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

> Możesz rozwinąć tę (tą?) błyskotliwą myśl? Bo jakimś gettem mi tu
> zajechało...
:)
Tak jak napisał Mario, szaremu Kowalskiemu nie przeszkadza taka polityka
prywatności. I tacy szarzy Kowalscy jak ja, koresponduje tylko z takimi
jak ja.

> Bo?

Bo jak są osoby którym przeszkadza taka polityka prywatności to nie mają
kont na Allegro, a wykupione komercyjne, itd. Chyba oczywiste że bezpłatna
oferta Gmaila jest skierowana do osób prywatnych czyli szarych Kowalskich.
Chyba że ktoś tego nie rozumie i opiera infrastrukturę firmy o te konta.

Zastrzeżenia co do polityki prywatnej usługi Gmail jest po prostu
śmieszne. Jest taka jaki jest target tej usługi. A targetowi, którym i ja
jestem, to nie przeszkadza. Komu przeszkadza niech nie korzysta, widocznie
nie jest grupą docelową.

To tak jakby mieć zastrzeżenia do komfortu jazdy Poloneza w porównaniu do
Mercedesa..

--
pozdrawiam, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?