Re: U kogo konto pocztowe?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 29 Oct 2011 - 12:34:22 MET DST

"Piotr M" napisał:

> Szary Kowalski koresponduje tylko z szarymi Kowalskimi.

Możesz rozwinąć tę (tą?) błyskotliwą myśl? Bo jakimś gettem mi tu
zajechało...

> Nowakowie nie mają kont na Gmailu.

Bo? To jakiś elitarny klub jest? W świetle konieczności podawania adresu
mail przy jakiejkolwiek rejestracji czegokolwiek gdziekolwiek, Nowakowie
mają po kilkanaście albo i lepiej kont, na przeróżnych serwerach w tym i na
gmailu. O większości z nich nawet nie pamiętają, włączywszy autologowanie
gdzie tylko się da. A potwierdzenia rejestracji wraz z loginem a bywa, że i
z hasłem są pieczołowicie archiwizowane.

JoteR