XP - problem z wybudzaniem z uśpienia po powiększniu RAM-u

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 15:31:17 MET DST

Witam,

Przez lata korzystałem z usypiania i budzenia XP w stacjonarnym pececie.
Niedawno wyjąłem stare 2GB RAM i włożyłem nowe 4GB. Od tej pory system nie daje
się wybudzić, albo wybudza się częściowo, tzn. dyski ruszaja, ale obrazu na
monitorze brak.

Nowa pamięć jest sprawna - puszczałem wielogodzinne testy pamięci.

Może XP ma jakieś specyficzne problemy z budzeniem się przy określonej ilości
RAM-u? Jak znaleźć przyczynę?

Dzięki,

latet