Ikony skrótów zmienione (pomoc)

Autor: frank drebin <blabla.bla_at_vip.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 15:22:55 MET DST

Witam
Bezmyślnie przypisałem do pustej ikonki skrótu (pozostałość po poprzedniej
wersji programu) nową wersję programu i teraz program ten skojarzył mi się
ze wszystkimi plikami .ink na kompie.
Jak teraz najszybciej przywrócić porządek aby wszystkie skróty prowadzily do
właściwych plików a nie były otwierane przez ten niewłaściwy program?

Program to iTunes a system to vista