Re: [OT] Zrobieni na szaro.

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 16 Oct 2011 - 05:32:00 MET DST

On Fri, 14 Oct 2011 08:13:50 +0000 (UTC), "_THX"
<j666.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>W którą strone idzie świat, w tym świat internetu? Co stronę www się włączy,
>to tam ciemnoszare litery na jasnoszarym tle, lub błękitne litery na
>niebieskim tle. Oczy siadaja. Ale czy tego nie pisze jakiś q... mać
>informatyk???
>Czy ja jestem takim jedynym poj..nym miłośnikiem biało-czarnego i czarno-
>białego czytelnego świata???

masz zapewne niefarta, ze wchodzisz na strony robione przez kiepskich
projektanow, albo, ze jest to jest taka sztuczka psychotechniczna, ze
jesli dluzej sie bedziesz wslepial w text na tej stronie, zeby w ogole
przeczytac co tam jest napisane, to bardziej zapadnie ci w pamiec.
<rs>