Re: Zablokowanie przycisku wysuwającego tackę napędu CD-ROM

Autor: Hegemonic <grynio_at_gmail.com>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 15:29:20 MET DST

On 6 Paź, 07:47, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:

> CD Eject Toolhttp://www.gold-software.com/CDEjectTool-review12340.htm
> http://www.cd-eject-tool.com/

Przepraszam bardzo - nie sprecyzowałem do końca, chodzi mi raczej o
freeware,
proponowany przez Tomasz Zengera CD/DVD Drive Locker działa dość
przyzwoicie,
ale chodzi mi o takie rozwiązanie, które zablokowałoby napęd CD-ROM
również po restarcie systemu.
Niestety mimo wrzucenia skrótu do programu w autostart, napęd nie
blokuje się, mimo iż program twierdzi,
że ten jest zablokowany.

Dziękuję za odpowiedzi CD/DVD Drive Locker to już jest jakieś
rozwiązanie :-) Problem w tym, że używam
Czasowego Wyłącznika Komputera do wyłączenia PC w nocy, a komputer
odpala się o 6.00 samoczynnie
 (oszczędzam w ten sposób energię elektryczną).

Pozdrawiam,

--
Hegemonic