Re: [OT] Zrobieni na szaro.

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 15 Oct 2011 - 14:50:25 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j79h5t$g1o$1@inews.gazeta.pl...

> AFAIK daltonista widzi np. kolor niebieski ;)

Róşnie bywa, uszkodzenia receptorów bywaja róşne, co za tym idzie, tenşe
daltonizm różnie się objawia. Kiedyś mi się zdarzyło, że po ok. minucie
patrzenia na bardzo jasny punkt, przez kilka minut w tym miejscu widziałem
dokładnie czarno-biało.

--
AlannĂŠ mba yi woma... wĂŠ :) (...)
NĂŠ ma ka ni kaso, NĂŠ ma panĂŠ ka, (...)