Czym poszukać trojanów ?

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 19:49:02 MET DST

Może mi ktoś poradzic, jakim programem mogę przeskanowc kompuer pod kątem
trojanów /wirusów które moga powodować problemy, jak w wątku o resetowaniu
komputerów w sieci ?
Na tych komputerach mam najnowszą wersję ESET SmartSecurity, nic nie
wykrywa. Najcętniej uzyłbym czegoś, co można z płyty CD uruchomić i
przeskanowac komputer - nie instalując niczego na komputerze, a w
szczególności nie deinstalując instniejącego eseta.
Będę wdzięczny za poradę.