resetowanie komuterów w sieci #3- efekt pracy BlueScreenView

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Oct 2011 - 19:15:03 MET DST

Jak iedyś pisałem od czasu do czasu resetują mi się komputery w sieci - po
kilka naraz. Zakładam problemy z zssilaniem, nawet ma sie tym zająć jakiś
spec od energetyki, ale nie chcę wykluczyć innych niż zakłócenia przyczyn.
Poniżej zrzuty efektów pracy BlueScreenView:
http://www.voila.pl/388/6bu4u/index.php?get=1&f=1
http://www.voila.pl/389/fzt2q/index.php?get=1&f=1
http://www.voila.pl/390/lhlcu/index.php?get=1&f=1
http://www.voila.pl/391/q4iv2/index.php?get=1&f=1
http://www.voila.pl/392/z5p3u/index.php?get=1&f=1

NA róznych komputerach powtarzają się te same moduły.
Jak zinterpretować te raporty ?
A zatem:coś /ktoś (wirus /trojan w sieci?) mi te komputery wyłącza, czy
jednak przycisnąć elektryków ?