Re: Czym zmierzyć "ruch" w pliku swap?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 17:52:29 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:j6pooe$1rh$1@inews.gazeta.pl...

> To jak się to objawia dla użytkownika, skoro nawet w Smart nie ma śladu?

Poza tym, mnie wię wydawało, że elektronika dysku SSD jest m.in. po to
elektroniką dysku SSD, żeby również i takie rzeczy wyłapywać i podstawiać do
stosownych rejestrów. Przeciez dobrodziejstwo normalizacji polega m.in. na
tym, że każdy wyrób, różniący się konstrukcją, na zewnatrz zachowuje się tak
samo, niezależnie, co mu siedzi w środku, czy talerz aluminiowy pokryty
nośnikiem magnetycznym, czy krasnoludki siedzące w środku zapisujące bajty
na ruskim szajspapierze i przy odczycie recytujÄ…ce je w esperanto z akcentem
nordyckim.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)