Re: HTML5 - skąd się nauczyć?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 17:47:33 MET DST

Użytkownik "Pat" <Pat@taP.com> napisał w wiadomości
news:4e904d9c$0$2508$65785112@news.neostrada.pl...
> O to właśnie chodzi, że nasz naród zupełnie schamiał
> i nic tego nie usprawiedliwia.

Inna sprawa, czy to "z natury", czy "z przesytu" (np.nadmierną ilościa pytań
o to samo, lub w stylu "powiedzcie ile jest 2+2?"

> Jeśli ktoś nie chce danego wątku czytać, to nie musi.
> Jest do tego narzędzie, a jak nie wiesz jakie, to poszukaj
> sobie w Google. ;-)

No, ja praktycznie za każdym razem tak robię.
Ostatnio przeleciałem niemal całą grupę (nie tę) (kilkadziesiat tysięcy
pozycji), oraz kilka dni guglowałem za odpowiedzią. Dopiero wtedy zadałem
pytanie i nie było żadnego problemu z otrzymaniem odpowiedzi. Wprawdzie nie
dała rozwiazania, ale naprowadziła na właściwy trop i problem mam
rozwiązany.
Dlatego nadal nie zamierzam przechodzić nad "lenistwem" do porzadku
dziennego.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)