Re: HTML5 - skąd się nauczyć?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 13:30:33 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:j6offv$i7a$1@inews.gazeta.pl...
> Pat in news:4e8e78b9$0$2502$65785112@news.neostrada.pl
> [.............]
>> odsyłanie do Google
>> na POLSKICH grupach jest nadużywane.
>

> nadużywane?? :)

Ja stawiam raczej na coś przeciwnego:
Nadużywane jest "po co czytać grupę przed wejściem, po co szukać w sieci,
przeciez zapytam na grupie i mi powiedzą".
A na odpowiedż "poszukaj w Google" pada riposta, gdzie najłagodniejsze
stwierdzenie to "czepiasz się", a częściej (przerysowuję) coś mentalnie w
stylu "ty nieużytku, ja mam szukać gdzieś nie wiadomo gdzie, pytać nie
wiadomo o co, to od czego jest ta pieprzona grupa, jak nie od odpowiadania
na pytrania, przecież tu się dyskutuje, to możesz odpowiedzieć, a nie
wydziwiać z szukaniem".
Swego czasu na grupie pl.misc.telefonia notorycznie zadawano pytania o
darmowy dostęp do netu, odpowiednik 0202122, któryś chyba 0800 20212, chyba
taki, to była jakaś apteka OIDP, bez połączenia z netem, średnio 5-10 razy
tygodniowo ktoś nowy o to pytał i wielce się dziwił, że nieraz już na
pierwszy ogień dostawał odpowiedź w stylu "spierdalaj", "wypierdalaj", lub
jeszcze dosadniejszą.
Niech ktoś je torcik hiszpański codziennie, to gwarantuję, że po miesiącu
wystarczy sam widok, aby...
Taka więc była odpowiedź.
Niestety, zjawisko wprawdzie zmalało, ale nie wymarło...

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)