Re: backup systemu xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 21:10:56 MET DST

Dnia Wed, 5 Oct 2011 13:09:20 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:1hic8kkqspeqp.dlg@kwinto.prv
>
> 1.
>
> 2.
>
> 3.
>
> 4.
>
> czyli dlaczego _oczywiscie_ tworzenie obrazu systemowej musi byc wykonywane
> w jakims srodowisku [typu hirens];

A to się nie zrozumieliśmy. Napisałem, choć nieco innymi słowy, że
Snapshot działa w środowisku Windows - _dowolnym_ środowisku Windows, a
więc także w działającym systemie operacyjnym - oraz w czystym DOS-ie. I
można nim w tym środowisku zarówno przywracać, jak i _oczywiście_
tworzyć obrazy partycji.

> i dalej pytam: co zlego stanie sie, jesli nie w srodowisku odpalonym z boot,
> ale _w_istniejacym_systemie_windows_ odpali sie snapshota z innej niz
> systemowa partycji , albo z usb [dysk, pen], a otrzymany plik obrazu
> systemowej skieruje sie po prostu via usb na dysk/pen?

Nic złego. Snapshot właśnie do takich zastosowań został stworzony.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/