Re: backup systemu xp

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 05 Oct 2011 - 13:09:20 MET DST

Michal Kawecki in news:1hic8kkqspeqp.dlg@kwinto.prv
> Nie rozumiem o co pytasz.

1.

2.

3.
>>> Oczywiście.

4.

czyli dlaczego _oczywiscie_ tworzenie obrazu systemowej musi byc wykonywane
w jakims srodowisku [typu hirens];

i dalej pytam: co zlego stanie sie, jesli nie w srodowisku odpalonym z boot,
ale _w_istniejacym_systemie_windows_ odpali sie snapshota z innej niz
systemowa partycji , albo z usb [dysk, pen], a otrzymany plik obrazu
systemowej skieruje sie po prostu via usb na dysk/pen?